Startside
Senior
Ungdom
TEAM Sydkysten
Aktivitetskalender
Bestyrelsen
Debatforum
Klub INFO
Links
Markedspladsen
Nyheder i KRHK
Nyheder Arkiv
Ris/Ros
Sponsor i KRHK
Sponsorudvalg
Stævner
Træner info
Træner liste
Træningstider
Ungdomsudvalg
|
|
NYHEDER OG INFORMATION i KRHK
|
25. Maj 2009
Hjælp din klub
Grøn Koncert – København (Valbyparken)
Søndag den 26. juli 2009
(20 lokale hjælpere)
Cirkus Summarum – København (Tiøren)
Den 2. juli – 26. juli 2009
Uge 27-28-29-30
(? lokale hjælpere)
SLAP – København (Ballerup Super Arena)
I uge 42 - 2009
(? lokale hjælpere)
Kontakt Michael Svendsen 41 28 55 62
På bestyrelsens vegne
Poul Henning Vive
|
25. Maj 2009
Information omkring det at være holdleder i
Køge Rishøj Håndbold.
Nedenfor er opgaverne som relateres til en holdleder for et hold beskrevet. Vi håber, at du har lyst til at være aktiv forældre i Køge Rishøj Håndbold. Du vil fra det øjeblik, at du melder dig, være værdsat af hele klubben og specielt af dit hold spillere og deres træner.
Som holdleder er du for det meste sammen med træneren placeret på spillerbænken under kampene. Det vil sige det er dig der f.eks. trøster en spiller der eventuelt er kommet til skade, afhjælper en eventuel forkølelse med et lommetørklæde, sætter et plaster på en ørering, lægger is på en forvredet fod og lignende.
Ved deltagelse i stævner er det ønskeligt om holdlederen er til stede, således at der er en praktisk person omkring holdet og træneren. Hvis stævnet er med overnatning er det vigtigt at huske på, specielt når det gælder pigehold, at der altid skal sove en voksen kvinde sammen med børnene. Hvis holdlederen ikke selv kan være der (måske fordi holdlederen er en hamJ , er det ønskeligt om holdlederen da vil være behjælpelig med at finde en "sovende mor".
Det er også holdlederen der udfylder holdkortet. Holdkortet skal udfyldes inden kampstart. Det er ganske simpelt et kort hvori spillernes for- og efternavne, fødselsår og trøjenummer er anført.
Som holdleder skal du sammen med kontaktforældrene udenfor banen være med til at aflaste træneren med alle de praktiske ting der er omkring et håndboldhold, sådan at træneren kan "nøjes" med at tage sig af selve træningen og kampene,
NB: Det er meget vigtigt at du udpeger en stedfortrædende holdleder i de tilfælde hvor du ikke kan være med til kampene, således at det ikke bliver trænerens problem. Se eventuelt på jeres køre- og vaskeplan for at finde en, du ved vil være der.
Holdlederne skal så vidt det overhovedet er muligt – sammen med kontaktforældrene - få holdets øvrige forældre til at tilmelde sig, når klubben behøver hjælp ved afholdelse af arrangementer.
Vi håber at dette skriv har bragt dig nærmere omkring dit valg om at bakke op omkring dit barns håndbold. Vi ser frem til din hjælp!
Skulle der opstå andre spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte formanden eller ungdomsformanden for klubben.
De venligste håndboldhilsner
Bestyrelsen for Køge Rishøj Håndbold
På bestyrelsens vegne
Poul Henning Vive
|
25. Maj 2009
Grøn Koncert – København (Valbyparken)
Søndag den 26. juli 2009
Klubben skal bruge 20 medhjælper i Valbyparken den 26. juli til Grøn Koncert.
Vi skal hjælpe fra kl. 9.30 til 23.00.
Man skal være mindst 18 år for at hjælpe.
Muskelsvindfonden vil sørge for mad og drikke.
Det er ikke tilladt at drikke alkohol når man er hjælper.
Pengene vi tjener, går i klubkassen.
KOM OG HJÆLP DIN KLUB
Tilmelding til Michael Svendsen
Mobil 41 28 55 62
På bestyrelsens vegne
Poul Henning Vive
|
14. Maj 2009
KØGE-RISHØJ HÅNDBOLD INVITERER TIL UNGDOMS AFSLUTNING 2008/2009
Se mere her
|
27. April 2009
Vores U14 drenge Elitehold officielt Sjællandsmestre
Klubben ønsker U14 drenge 1 tillykke med den flotte sæson
Drengene blev Sjællandsmestre med en finale sejer over VSH 2002 på 28 - 22
Et Stort tillykke fra Trænere og leder
|
05. April 2009
Vores U14 Pige Elitehold officielt Sjællandsmestre med
Klubben ønsker U14 Pige 1 tillykke med den flotte sæson
Pigerne blev officielt Sjællandsmestre efter en flot og sikre sejr over Ydun med 20-14.
Bagerst fra venstre:
Træner Christian Olsen, Helene Jønsson, Sofie Hegner, Mathilde Storgaard, Amanda Bernholm, Sandra Jeppesen, Træner
Jørgen Hegner
Forrest fra venstre:
Mille Søgaard, Simone Skovgaard, Nadia Pedersen, Maria Nielsen
Midt forrest med pokalen: Målvogter Simone Olsen
Vores 2. hold i Pige AA-rækken har også vundet deres række efter sejr på 12-11 over Fakse Ladeplads, og skal nu også ud og spille om SM
Skrevet af Træner Jørgen Hegner
|
01. April 2009
Træningstider sæson 2009 - 2010
Så er det lykkes at få lagt puslespillet vedr. træningstiderne for sæson 2009 - 2010 klik her
|
23. Marts 2009
Opstartsmøde for U-18 Piger
Opstartsmøde for U-18 Piger i Herfølge hallen kl. 20.00 den 26.3.2009
|
10. Marts 2009
Opstartsmøde for U-16 Drenge
Opstartsmøde for U-16 Drenge i Rishøjhallen kl. 18.00 den 17.3.2009
|
|
10. Marts 2009
Opstartsmøde for U-18 Drenge
Opstartsmøde for U-18 Drenge i Rishøjhallen kl. 19.00 den 25.3.2009 Se hele invitationen klik her
|
10. Marts 2009
Opstartsmøde for U-16 Piger
Opstartsmøde for U-16 Piger i Rishøjhallen kl. 20.15 den 19.3.2009
Se hele invitationen klik her
|
15. Februar 2009
Indkaldelse til ekstra ordinær generalforsamling i
Køge Rishøj Håndbold
Tirsdag den 3. marts 2009 kl. 19.00 i Rishøj hallen
Dagsorden:
1. Valg af dirigent
2. Valg af stemmetæller
3. Valg af 3 bestyrelsesmedlemmer, herunder ny kasser.
4. Valg af 2 suppleanter.
Hvis det mod forventning ikke denne aften lykkes, at få valgt 3 nye bestyrelsesmedlemmer til Køge Rishøj Håndbold bestyrelse.
Er konsekvensen denne, at den nuværende bestyrelse nedlægger deres hverv pr. 30. april.
Herefter vil der bl.a. ikke være nogle til at foretage hold tilmelding til SHF, samt kontakt i det hele taget til forbundet, søge haltider, lave aftaler med træner-holdledere samt mange andre gøremål i forbindelse med den daglige drift af en håndboldklub.
På bestyrelsens vegne
Poul Henning Vive
|
11. januar 2009
Generalforsamling 2009
I henhold til lovene indkaldes hermed til ordinær Generalforsamling i
Køge-Rishøj Håndboldafdeling.
TIRSDAG den 3. februar 2009 i Rishøjhallen kl. 19.00. Lokale(se skilte)
Mød op og vær med til at præge og forme jeres klub.
Det er vigtigt at alle er med, så klubben kan blive ved med at udvikle sig.
Fremsend de forslag som ønsket behandlet på Generalforsamlingen senest
den 31. januar 2009. til [email protected] så vil de blive tilføjet til dagsorden.
Dagsorden:
1. Valg af dirigent
2. Valg af stemmetællere
3. Formandens-, ungdoms-, og seniorberetning
4. Fremlæggelse af regnskab
5. Budget 2009
6. Indkomne forslag
7. Fastsættelse af kontingent
8. Valg til bestyrelsen
9. Eventuelt
Med Sportslig Hilsen
Køge Rishøj Håndbold
Klavs M. Hansen
|
04. januar 2009
Hej alle, så er hjemmesiderne for alle hold opdateret.
Aktivitetskalender er opdateret med kampe og træningstider.
I (trænerne) skal selv opdatere jeres aktivitetskalender i fremtiden, så skriv til mig
hvem som skal stå for dette og jeg sørger for at i får adgang.
Det hele sker via google kalender, her skal man oprette en konto og det
er gratis og enkelt.
Er der behov for hjælp så kontakt undertegnet.
Med Sportslig Hilsen
Køge Rishøj Håndbold
Klavs M. Hansen
|
03. januar 2009
UNGDOMSTRÆNER i SÆSON 2009 - 2010
Så er Køge Rishøj håndbold ved at have trænere på plads til sæson 2009 - 2010.
Følgende trænere/holdleder er tilknyttede de respektive hold:
U 18 Drenge: Michael Svendsen, Jon Aagaard Jacobsen.
U 18 piger: Jan Mindegaard,
U 16 Drenge: Jon Aagaard Jacobsen, Nicolai Mark Jørgensen, Nikolaj Schwartzbach.
U 16 Piger: Stig Bernholm
U 14 Drenge: Henrik Andersen, Lasse Skar, Gitte Jakobsen (Hold B), Gitte Vagner (holdleder/kontaktperson), Janni Andersen (holdleder)
U 14 Piger: Jørgen Hegner, Christian Olsen, Gitte ??, Tina Jønsson (Holdleder).
U 12 Drenge: Michael Svendsen
U 12 Piger: Henning Burmann, Michael Harritz, Steen Bahne Madsen, Camilla Plam
U 10 Drenge: Jan Gisli, Bjarne Larsen.
U 10 Piger: Michael Harritz,
U 8 Mini: Dorte Pedersen, Jesper Dahl, Mariann Bjurner.
Med henvisning til ovenstående kan det oplyses ar klubben arbejder videre med er finde
hjælpetrænere og holdleder.
Med Sportslig Hilsen
Køge Rishøj Håndbold
Klavs M. Hansen
|
17. december 2008.
Kære spillere og forældre
Så er halvdelen af sæson 2008/09 ved at være ved vejs ende. Vi har her den 14. december spillet de sidste kampe i 2008.
Mange af vores hold har klaret sig rigtigt godt andre igen har desværre ikke været så heldige med at vinde deres kampe. For alle holds vedkommende har der været kæmpet rigtigt flot.
For mange holds vedkommende viskes tavlen ren efter nytår og de kan starte på en frisk, mod nye hold, som forhåbentlig matcher rent niveaumæssigt.
Det holdsamarbejde, der blev indledt for ca. 2 år siden sammen med Jersie for at styrke vores ungdomshold, har Jersie desværre valgt at opsige med udgangen af sæson 2008/09. Således stopper vi helt med hold samarbejde ultimo april 2009.
Køge Rishøj Håndbold arbejder naturligvis videre med damejunior/ynglinge samt Herrejunior/ynglinge. For alle holds vedkommende er vi ved at have kompetente og dygtige trænere på plads, således vi kan tilbyde disse unge mennesker håndbold på højt niveau i Køge Rishøj Håndbold, også i sæson 2009/10 og fremover.
Jeg ved, at vi stiller mange af disse unge i et svært dilemma med hensyn til klubforhold, fremover, men jeg håber naturligvis, at de spillere der tidligere har været tilknyttet Køge Rishøj Håndbold kan se en udfordring i at forsætte deres arrangement i Køge Rishøj Håndbold. Klubben glæder sig i hvert fald til at kunne være med til at gøre jer til rigtige gode håndboldspiller til glæde for jer selv, holdkammerater, forældre og klubben.
Køge Rishøj Håndbold forventer at kunne forsætte det gode samarbejde med Herfølge Håndbold på bl.a. dameynglinge siden.
Der vil i lighed med tidligere år blive arrangeret en påsketur til Prag for spillere som spiller på U14 og op til U18. Mere herom vil komme meget snart. Vi kender ikke helt prisniveauet endnu, men bestyrelsen arbejder meget ihærdigt med opgaven. De spillere som spiller på U10 og U12 tager til et stævne sammen i påsken.
Bestyrelsen påtænker i det nye år at afholde et visionsmøde for vores håndboldklub, mere herom senere når vi har fået fastsat en dato.
Køge Rishøj Håndbold afholder deres årlige generalforsamling den 3. februar i Rishøj Hallen
kl. 19.00, hvor vi selvfølgelig håber at se alle aktive over 18 år samt alle vores aktive børns forældre.
Jeg vil på Køge Rishøj Håndbolds vegne ønske alle spillere, forældre, trænere og holdledere en:
Rigtig glædelig jul samt et godt nytår, med tak for rigtig mange gode og spændende kampe i det forløbne år.
Vi glæder os til at ser jer igen i 2009.
Med venlig hilsen
Køge Rishøj Håndbold
Poul Henning Vive
Formand.
|
19. november 2008
Samarbejdet med Jersie HK omkring Team Sydkysten Håndbold forlænges ikke. Når indeværende sæson ( slut april) er forbi, har bestyrelsen i Jersie HK besluttet ikke at forlænge samarbejdet med Køge Rishøj Håndbold omkring U 16 ( junior) og U 18 (ynglinge) holdene.
Bestyrelsen i Jersie HK har vurderet, at det igennem de to sæsonner som samarbejdet har varet, ikke er lykkedes at skabe et økonomisk eller sportsligt fundament, som vil være frugtbart at arbejde videre på til de kommende sæsonner. Køge Rishøj Håndbolds bestyrelse er efterfølgende blevet informeret om dette.
Arbejdet gøres færdigt.
Køge Rishøj Håndbolds vil resten af denne sæson i tæt samarbejde med Jersie HK fortsat søge at opnå de bedste sportslige resultater og det er vores intention, at ophøret af samarbejdet på ingen måde må påvirke den restende del af sæsonnen 08/09.
For alle interesserede spillere og forældre vil der blive afholdt informationsmøde i Rishøj Hallen mandag den 24/11 kl 20.00, hvor der vil være lejlighed for at stille spørgsmål om forventningerne til den kommende sæson for u 16 og u 18.
På bestyrelsens vegne
Klavs M Hansen
11. august 2008
Kvalifikation - i alt 9 hold!
Sæsonopstart er også lig med kvalifikation til ØST og Elite. I år stiller ikke mindre end 9 hold op fra Køge Rishøj Håndbold og Team Sydkysten.
De er listet nedenfor med seedning.
Team Sydkysten
U-18 (HY) Drenge Division - seedet 12
U-16 (HJ) Drenge Division - seedet 9
U-16 (HJ) Drenge Elite - seedet 8
U-18 (DY) Pige Division - seedet 9
U-16 (DJ) Pige Division - seedet 12
U-16 (DJ) Pige Elite - seedet 13
Køge Rishøj Håndbold
U-14 (Drenge) Drenge Elite - seedet 4
U-14 (Piger) Pige ØST - seedet 11
U-14 (Piger) Pige Elite - seedet 14
|
05. juni 2008
¤ KRHK HAR BRUG FOR DIN HJÆLP ¤
Køge festuge starter mandag den 25. august og løber til og med lørdag den 30. august.
Køge Rishøj håndbold har ligesom tidligere år lovet at give et nap med i den uge.
Klubben fik sidste år omkring 30.000 kr. ud af vores indsats. Eller en timeløn på godt 125 kr. ikke så ringe endda.
Vi skal i år dække 224 timer i løbet af ugen, ved 2 forskellige opgaver.
Vi har opgaver med at passe en øl bod og som staffmedarbejder.
Alle i boder og staffmedarbejder skal være over 18 år.
Vi har samlet fået tildelt 224 timer i år, det sammen som sidste år, som skal fordeles mellem klubbens 11 hold. Det vil sige at hvert hold skal finde forældre til at dække 20 timer.
Vi vil foreslå at Herre senior/oldboys tager slusevagterne, men forældre er også velkommen til at skrive sig på her.
Bod nr. 4 ved bageren skal vi bemande. Se plan
|
Tidspunkt
|
Antal timer
|
Antal personer pr vagt
|
Fredag
|
16.00- 18.00
|
8
|
4
|
Fredag
|
18.00 – 24.00
|
48
|
8
|
Lørdag
|
14.00 – 01.30
|
92
|
8
|
|
|
Timer i alt i bod 4: 148 til Køge Rishøj
|
|
Vagterne fredag og lørdag opdeles naturligvis. Så vagten fredag løber f.eks. fra 18.00 til 21.00 og fra 21.00 til 24.00.
Og lørdag fra 14.00 til 18.00. og 18.00 – 21.00 og 21.00 – 01.30
Staffmedarbejdere ved sluseindgangen
|
|
2 mand pr. vagt. I Kirkestræde ved udmunding i Torvet. I alt 76 timer
|
Mandag
|
18.00 – 23.00
|
Onsdag
|
18.00 - 24.00
|
Torsdag
|
16.00 – 24.00
|
Fredag
|
16.00 – 24.00
|
Lørdag
|
14.00 – 01.00
|
Når vi har fået sat navne på finder vi ud af hvordan vi fordeler vagterne.
Vi skal hurtigst muligt have fordelt disse vagter holdene imellem de forskellige hold. I første omgang prøver vi frivillighedens vej. Lykkes det ikke bliver hvert hold pålagt en antal timer.
Hold
|
Navn
|
Tidspunkt
|
Lilleputpiger
|
|
|
Lilleputdrenge
|
|
|
Puslingepiger
|
|
|
Puslingedrenge
|
|
|
Piger
|
|
|
Drenge
|
|
|
Dame junior
|
|
|
Herre junior
|
|
|
Dame Ynglinge
|
|
|
Herre Ynglinge
|
|
|
Herre senior
|
|
|
Oldboys
|
|
|
Med 11 årgange og i nogle årgange er der 2 hold. Er der løseligt anslået ca. 200 forældre at trække på, hertil kommer så senior og oldboys spillere.
I alt kan vi vel præstere 225 personer.
Så skulle det ikke være muligt, at få dækket disse vagter. Også uden at Tordenskjolds soldater skal drage i kamp. Vi er nød til at have forældre med. Træner, holdledere og bestyrelsen kan ikke løfte denne opgave.
Når vi har fået sat navne på de forskellige opgaver og tidspunkter, samles vi 1 times tid i Køge Hallen til et info møde først i august måned
Så går allerede i gang nu og skriv til Poul Henning Vive på mail for at tilmelde jer.
Så dette års festuge også kan blive en succes.
Bestyrelsen i KRHK.
|
05. juni 2008
Nye benævnelser i børne- og ungdomsårene
DHF's bestyrelse har vedtaget at ændre benævnelserne på børne- og ungdomsårgangene. Ændringerne indføres med start fra den kommende sæson.
Lilleput, miniput og puslinge er derfor ikke længere ord, der indgår i DHF's benævnelser af den aldersgruppe, de unge spillere tilhører. I stedet bindes aldersgrupperne op på benævnelser, der netop signalerer alderen.
Med start fra sæsonen 2008/09 ser ændringerne sådan ud:
- U6 (ny aldersgruppe)
- Mini bliver til U8 henholdsvis drenge og piger
- Lilleput bliver til U10 henholdsvis drenge og piger
- Puslinge bliver til U12 henholdsvis drenge og piger
- Drenge/piger bliver til U14 henholdsvis drenge og piger
- Junior bliver til U16 henholdsvis herrer og damer
- Ynglinge bliver til U18 henholdsvis herrer og damer
U6 er en ny aldersgruppe, som giver distriktsforbund mulighed for at udbyde 'totalhåndbold' -stævner og minihåndboldstævner til de mindste børn. Det er op til distriktsforbundene, om man ønsker at gøre dette, men DHF foreslår, at den hidtidige praksis med at U6 og U8-årgangene træner sammen, fortsætter, så det kun er til stævner, at der foretages en opdeling.
"Man skal være godt indviet i håndboldsystemet for at kende til aldersopdelingen i de gamle benævnelser. Nu har vi skabt et mere brugervenligt system, som alle kan forstå. De nye benævnelser gennemføres i samarbejde med DGI, så har brugerne den samme benævnelse at forholde sig til, uanset om man spiller en DHF- eller en DGI-kamp. Det synes vi giver mening," siger DHF's udviklingschef Søren Simonsen om ændringerne til dhf.dk.
For yderligere information kan Udviklingschef Søren Simonsen kontaktes på [email protected] eller på tlf. 29 42 04 43
kilde: dhf.dk
|
02. maj 2008
Indsamling til årets loppemarked i
Rishøj Idrætsforening
Nu er det igen blevet tid til indsamling af effekter til loppemarkedet i Rishøj Idrætsforening og derfor skal vi bruge mange biler, trailere og hjælpende hænder til dette store arbejde.
Jo flere vi er – jo nemmere bliver det J
Vi skal bruge biler og folk i weekenden d. 7. – 8. juni 2008 i tidsrummet kl. 9.30 – 18.30 (tidligere, hvis vi bliver mange) og muligvis også et par timer om aftenen d. 9.-11. juni 2008.
Jo flere vi er – jo hurtigere går det J
Overskuddet fra loppemarkedet går til ungdomsarbejdet i de deltagende foreninger, hvorfor det er vigtigt at så mange som muligt deltager. Derfor er det også vigtigt at alle er med til at bringe denne seddel videre til hjemmesider, spillere, forældre, trænere og hvem der ellers kunne tænkes at have overskud til at være med til at løfte denne opgave.
Jo flere vi er – jo mere tjener vi til vores afdeling J
Tilmelding til Pia Thøgersen på mail med oplysning om hvilke tider du kan være med, bil og trailer omfang, og endelig hvor mange du/I er eller på telefon 56 63 38 08/21 46 26 36.
Jo hurtigere du skriver – jo hurtigere kan tingene planlægges J
|
25. maj 2008
I weekenden den 24 og 25 maj 2008 afholde KRHK strandhåndbold på
køge lystbådehavn.
Vejret viste sig fra den bedste side begge dage, så udenoms rammerne
var i orden.
De mange hold sørgede for stemningen på stranden og for en masse god
underholdning på banerne.
Det var er rigtigt flot arrangementet, som de ansvarlige og Deres hjælpere
skal have et rigtigt stort TAK for.
Ulrik Bruun fra sportfotografi-shf.eu var forbi og tage en masse gode
billeder som kan ses ved at klikke her eller ved at bruge nedenstående link.
sportfotografi-shf.eu
|
11. marts 2008
Jersie HK og Køge/Rishøj HK inviterer alle 92-ere og 93-ere til orienteringsmøde om kommende sæsons Dame Junior
Om ca. 1½ måned ruller årgangene og en ny sæson ser dagens lys. Igennem de seneste måneder har klubberne arbejdet intenst på at sikre trænerbesætningen i samarbejdet. Desværre er det endnu ikke lykkedes at lave aftale med en ansvarlig cheftræner til DJ.
Klubberne har derfor i stedet lavet en plan for perioden frem til sommerferien, således at vi fortsat kan tilbyde kvalitetshåndbold til vores dame junior afdeling.
Mød derfor frem mandag d. 17. marts 2008 kl. 20.30 i Jersie-hallen, og hør hvordan vi vil sikre at vores piger fortsat kan spille håndbold på et højt niveau.
Hvis I kender nogen, som måske ikke spiller hos os nu, men som kunne være interesserede i at lytte med, så tag dem endelig med.
Med sportslig hilsen
Eik Møller Michael Svendsen
Ungdomsformand Ungdomsformand
JHK KRHK
|
11. marts 2008
Indbydelse til orienteringsmøde om dame-ynglinge håndbold 2008-09.
Skal vi have et dame-ynglinge håndboldhold i vores lokalområde i sæsonen 2008-09 har vi brug for dig!
Team Sydkysten, som er et samarbejde mellem Køge-Rishøj Håndbold og Jersie Håndboldklub, og Herfølge Håndboldklub, har lavet et projekt, som vi tror på vil være interessant for alle piger i den alder, der har lyst til at spille håndbold.
Vi vil gerne præsentere projektet for dig og meget gerne for dine forældre ved et møde i Herfølgehallen mandag den 17.3 kl. 19.30.
Ved mødet vil, der blive præsenteret trænere, holdleder, manager. Der vil blive fremlagt foreløbig plan for holdets mål, foreløbige træningstider og træningssteder (vil forhåbentlig endeligt kunne tilpasses de interesserede piger-.logistik!).
Endvidere skal der være en snak om fysisk træning (desværre-den undgår I ikke), herunder individuelle programmer, om mentaltræning, specialtræning (målmandstræning, etc.).
På baggrund af et oplæg skal der være diskussion om deltagelse i stævner. Den foreløbige plan for holdets økonomi vil blive omtalt.
Vi har lavet et rigtig godt projekt. Lad os præsentere det for dig! Der er absolut ingen binding i at deltage i mødet. Det er vigtigt, at alle interesserede møder op. Projektets endelige form afhænger af de tilbagemeldinger vi får på mødet.
Der vil ved mødet blive serveret kaffe/te, sodavand og kage.
Mange sportslige hilsener
Lars Deleuran Stig Feldballe Bernholm
Herfølge Håndbold Team Sydkysten
|
02 marts 2008
Så er trænerkabalen på plads med nogle enkle undtagelser.
Sådan ser det ud pt. med træner til næste år.
Køge Rishøj Håndbold.
Lilleputpige:
Michael Harritz vi mangler nogle flere jeg modtager gerne forslag.
Lilleputdrenge:
Lasse C og Peter Rudgaard samt hjælp fra Bjarne Larsen og John Færge
Puslingepige:
Henning Burmann og Michael Harritz
Puslingedrenge:
Bjarne Andersen og Torben.
Pige:
Jørgen Hegner, Heidi Brønsbjerg og Olsen
Drenge:
Jon (en gang om ugen) Lars og Henrik
Herre junior:
Per Mosegaard og Jon
Dame junior:
Vi afventer besked fra en træner.
Herreynglinge:
Svendsen, Claus og afventer svar fra 2 andre
Dameynglinge:
Vi samarbejder også med Herfølge her. Træner bliver Lars (Bager) og Stig.
|
10 februar 2008
Se foto fra 3. Division Herrer kamp fra den 13.01.2008 i Køge Hallen mellem
Køge - Rishøj Håndbold v Team LH-DT Vestsj klik på nedenstående link.
http://www.sportfotografi.eu/page_1200263429292.html
|
05 februar 2008
- Det er med stor glæde at vi kan oplyse at TEAM Sydkysten fortsætter
læs mere her
Der vil blive indkaldt til informationsmøde senere.
|
22. Januar 2008
- INFO om Generalforsamling den 4. februar 2008 klik her
|
|